Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 1. dubna 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (13.)

Začínat pracovní týden úterým má něco do sebe, ale jen do okamžiku, kdy si uvědomíte, že všichni díky pondělnímu svátku začínají v úterý, takže to pro vás není žádná výhoda - prosně po víkendu se vždy nějaký problém vyrojí.

I nám se vyrojil. Kolegyně přišla do práce v úterý v takovém stavu, ve kterém bych já už velice vážně zvažoval jít k doktorovi. A tak jsem jel na pobočky sám - městskou hromadnou dopravou a na poslední chvíli, neb ony problémy "prvního pracovního dne v týdnu" mě dost zaměstnávaly. A taky dopisy...

Vůbec jsem celé úterý projezdil a mnohé cesty zbytečně, protože jsem vždy po dojeti zjistil, že už člověk, co mě měl čekat, již na místě není. A tak jediná stoprocentní jízda byla až na hokej, který jsem si z pohledu sportovního užil, ne však z pohledu osobního, kdy jsem viděl ztrápenou kamarádku. Prý už několik dnů nespí kvůli jednomu snu,...

Co jsem dělal ve středu a ve čtvrtek je nepodstatné, byly to jen takové poruchy a drobnosti, které mě ale tentokrát neuspokojovaly. Na pobočku jsem jel s kolegyní ve čtvrtek, protože ve středu večer to se mnou vypadalo tak bledě, že jsem uvažoval taky o doktorovi, ale spíše už rovnou o infekčního než o rodinného.

Přítomnost kolegyně na pobočkách malého města ve stavu nemocném plus mé vlastníé bolísky a hlavně stud před "třetí osobou" mi zabránil být "skálou" pro moji kamarádku, neb ta si od svého doktora nepřivezla nejpříznivější výsledky kolem svého problému.  Joj, to byla chyba, měl jsem se kousnout hned a nikoliv to tušovat a v emailech z domova.

Ale to už jsem znal hned dva sny, jež trápily kamarádku. První bych nazval reprízou (pád do černé díry - sám jsem si to zažil - nic příjemného). Druhý je nepopsatelný - minimálně v tomto blogu - a já s ním osobní zkušenost nemám. A to už jsem si myslel, že se mi žánrově zdálo všechono. Průšvih byl u kamarádky ten, že se jí po těch snech zkrátil spánkový cyklus na čtyři  hodiny, což je prostě málo.

A tak jsem se ve čtvrtek večer odhodlal k jednomu pokusu a kamárádce to i napsal v emailu a v okamžiku času, kdy kamarádka chodívá spát,  provedl takovou věcičku. No a protože jsem kamarádce slíbil, že prozradím, co jsem to provedl, tak tak učiním.

Je to prosté, milý Watsone - poslal jsem energii...

No a protože jsem trouba všech troubů, tak jsem si posléze nesrovnal hladinu energie u sebe (resp. ne hned v ten okamžik), tudíž jsem v pátek ráno mohl vystupovat v pořadu o pomalých zombiích. I mojí kočičce už přišel dlouhotrvající zvuk budíku protivný a tak mě přišla vzbudit dobře mířenou ranou packou, aby pak šla dělat sošku na umyvadlo, neb se chtěla napít přímo z vodovodního kohoutku....

Takhle tedy začal pátek, který pokračoval poruchou na programu, jež je na hooodně počítačích, Mít tak nějaký skript, který by počítače obskákal a automatizovaně onu poruchu odstranil, tak by to bylo skvělé, takhle mě čekala obíhačka. Leč lenost kolegy mě překvapila. Než aby mi pomohl tím, že část počítařů oběhne, raději páchal návod. Oběhnout jedno patro pobočky B* mě samotnému trvalo 45minut, tvoření návodu 75minut, obíhaní jsem započal po 120 minutách existence návodu. Každý uživatel počítače si to měl udělat sám a zde se ukázalo, kdo jaký je - líný, počítačově neschopný, ale také kdo je šikovný. A proč byla tak vysoká neúspěšnost, jaká byla? Inu když fotíte návod ve windows 10 ale dané patro má pouze Windows7....