Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 30. dubna 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (17.)

Právě uplynulý týden se vezl - minimálně v prvopočátku - v doznívání návštěvy v S*, což mělo své světlé, ale - bohužel - i temné stránky, to když mě "přítulka" kolegy Z* vyslýchala, proč ji po celou sobotu nikdo neodpovídal na volání a zprávy. Inu proto, že jsme betonovali základovou desku, člověk se k tomu shýbá a první, co vypadne z kapsy, je mobil, tudíž jsme je už v pátek večer (vmém případě) odhodili a po dost dlouhou dobu je neměli v ruce, což byl oficiální důvod..

V pondělí si bral Z* dovolenou kvůli svým soukromým věcem a co čert nechtěl, odpoledne přijel mimořádným rozvozem jeho nový služební telefon, jež byl údajně celý měsíc na krajské pobočce, neb se čekalo na zavedení do inventur, což prý nešlo, neboť nebyla k dispozici faktura. Ha ha ha, jaký že datum byl vyražen na záručním listě? ................................
Každopádně jsme pondělní večer a pak i úterní, vždy zhruba po hodince, proběhali po městě a hráli Ingress.

Úterý bylo celé vyjímečné, protože jsem po hrozně dlouhé době přerušil řadu výjezdů na malé pobočky a vyslal kolegy V* a Z* a společně se Š* vyčkávali věci příští. Kolik poruch najdou nahlášené a kolik nenahlášených? No, musím říci, že mě překvapily dvě nenahlášené. První z nich způsobili programátoři našeho "hnědého" programu, takže po upgradu z pobočky neodcházela pošta. No a protože nebyl problém nahlášený oficiální cestou (na závěr dne jsem přeci jen našel hlášku v emailu, kde mi - bohužel - zapadla), díky tomu si kluci nevzali s sebou čipové karty a tak jsme to flikovali v centrále se Š. Druhá porucha byla na téma ztracená práva na vlastní síťové dokumenty. To mě ranilo, protože to jsem opravoval dříve, zjevně mi něco uniklo....

Pokud jste četli můj snový příspěvek "Světelný anděl",  pak víte, že proběhla i mimořádná kafárna, kdy se mnou vybrané místo ukázalo jako profláknuté, protože mě vidělo víc kolegyň, jak mi bylo milo. Pro ty, co to nečetli jen dodám, že v kafárně zazněla věta, jež mě trošku překvapila (zarazila / zklamala), což jsem I* dodatečně "vytkl" hned 2x - v emailu i ve snu.

Kolega Z* se ve středu tak rapidně zhoršoval, myslím zdravotně, takže když o polednách prohlásil, že má zimnici, tak jsem ho okamžitě poslal domů. Kupodivu mi to odsouhlasil a fakt šel do postele. Ve čtvrtek jsem ho úplně stejně vyštval k doktorovi a dostal od něj neschopenku.

Jako bych viděl I* a Z* přes sebe a úplně zřetelně viděl paralely, a tentokrát naskočil v mé hlavě červený vykřičník u Z*, přestože daný problém přisuzuji k oboum (důkazy by dodali doktoři po dlouhém pátrání). Problém s psyché ovlivňuje obranyschopnost fyzického těla

Poměrně reálně hrozilo, že mě tahle myšlenka bude trápit déle, ale byla poměrně záhy přerušena pracovními problémy a posléze problémy dračákovskými, neboť opět nastal čas, kdy má dlouhodobě hraná postava bude činit hrdinské činy. Bylo to neuvěřitelné, ale ten drobný hrdinský čin jsme dokázali probírat dvě hodiny. A to ještě nemáme hotové plány!

V pátek jsem v práci nebyl, tedy oficiálně. Tak jak se skládají kolegové do stavu nemocných a hlavně kvůli speciálnímu úkolu na budově A* nebyl k dispozici nikdo, kdo by provedl jedno konkrétní, taktéž mimořádné nastavení. Nezbylo, než na pobočku F* zajet a udělat ho. Což vzhledem k mým plánům rodinným a plánům kolem RVHP, o kafárně nemluvě, znamenalo, že najezdím desítky kilometrů.

Nu, něco málo odpadlo, něco přibylo, tak se to tak nějak vyrovnalo, důležité bylo, že všechny akce a zastávky do sebe relativně dobře zapadly, takže na kafárnu odjedu včas....

Tento příspěvek předepisuji v pátek před polednem a možná jej ještě v sobotu dopoledne dopíšu a přidám nějaký údaj ke kafárně a setkání B+S (páteční RVHP odpadlo) jež mě ještě v pátek čeká. Ostatně proto jsem jej naplánoval na sobotu večer.

Bohužel ale od pátku beru antibiotika.  pekelně silná (Borek opět vystrkuje růžky), což znamená, že první dny budu oslaben a nevím, jestli se mi bude chtít najít nějaký přebytečný ždibec síly. Takže když tu bude tento text psaný kurzivou, pak vězte, že kafárna a B+S proběhly...