Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 18. prosince 2016

O dárcích....

Poznámka na začátek - tento článek jsem začal psát 14. prosince s tím, že jej k 18. prosinci po obdržení dalšího dárečku zveřejním, neboť jsem dostával vánoční dárky z tak nečekaných směrů, až jsem se divil. 

Avšak dárečky přicházely dál a dál až do 23. prosince včetně, skoro se bojím že ještě někde najdu nějaký další, někam potajmu podstrčený. Jenomže tím spíš na něj nebudu moci zareagovat včas, i když to by bylo jen za předpokladu, že dokážu odhalit. od koho ten dáreček vlastně byl...

To je totiž problém, protože nejsem úplně rád, když dárky dostanu a neoplatím je, protože si pak připadám blbě a jen vyjímečně dostanu dárek od někoho, kdo neočekává reciprocitu.

Takže jak v mém případě nezklamat? Inu - pořídil jsem si čtyři kalendáříky z jednoho dobročinného spolku a tyti lidi budu obdarovávat takto. Jen vyjímkám koupím něco jiného. 

Ale to je pak otázka druhá. Co jim koupit? Dal jsem si závazek, že 20. prosince budu mít hotovo. No a díky tomu, že příspěvek naposledy edituji 24. prosince 2016 ve 14:30, mohu dodat: "Splněno. Uff" :-)