Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 27. prosince 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (51.)

Předposlední shrnutí jednoho pracovního týdne jednoho pracovníka jedné firmy

... poslední chvilky před Vánočními svátky ...
Také letos byl úplně poslední týden určen spíš jen na dodělávky než na nové akce v práci, v soukromém životě jsem čekal na zavolání od kamarádů, kteří v průběhu roku pracují v místech kde jsou nedosažitelní - ať už vzdáleností nebo volným časem, který je neslučitelný s mým.

Ale dostala mě kamarádka pracující v Anglii, když si dovezla postarší notebook z bazaru, který si pořídila "tam", o čemž svědčily neoriginální polepky na klávesnici označující, kdeže se skrývají české znaky

Z jejího vyprávění a stavu toho notebooku soudím, že neměla štěstí na bazarový kousek, na bazar jako takový, ale ani na počítačáky, u nichž se snažila domoci opravy. Prý rozbitá základní deska. Po 30 minutách, kdy jsem onen notebook zkooušel najet a opravit chyby na disku jsem pochopil - že je vadný spíše hardisk, což potvrdil kolega Z*, neboť ten miý hardisk vzal, vyhrál z něj data ... a zahodil do koše. Kamarádka dostala jiný disk, nahráli jsme na něj Windowsy a pak i data té kamarádky a bylo to. Dvě hodinky práce technika + o dost víc hodin, než se dorovnaly updaty windows....

Ta samá kamarádka nás vzala do místního bytu, kde má počítač, jež používá cca měsíc ročně, kdy je doma. Taky nešel. Vzal jsem si opět Z* sebou, který brisktně odhalil zkrat na jednom z okruhů. Mě by to trvalo o trochu déle, ale alespoň jsme dostali ochutnat pintu anglického černého a silného piva. Což mě později stálo odmítnutí kafárny s I*, jíž nečekaně zkusila svolat, neboť se ocitla v mém městě a měla hodinu čas. Ano, byl jsem sice už doma a asi bych mohl jít, ale má hlava již nebyla tak čistá, jak by na kafárny s I* měla být...

No a abych dodal něco pracovního - dalším mým dárkem totiž bylo cukroví, se kterým jsem obešel pobočku B*, neboť s mi sešlo takového cukroví, že bych jej já sám jedl ke snídani asi tak dva měsíce. Musím si dát pozor na jazyk, protože příští rok bych nerad měl opět přebytky cukroví...

Další návštěva kamaráda A* na mě zatím měla jen jeden vliv a to ten, že budu hrát jistou hru zdarma, kterou může hrát i on na své PS4. Je to kooperativní hra, tak uvidíme, jak a kdy se sejdeme poprvé a pak i jak často... S tímto kamarádem jsem ještě na pivko nešel, ale čeká mě to...