Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 16. prosince 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (50.)

Souhrn jednoho pracovního týdne, jednoho pracovníka, jedné firmy

Ještě dva souhrny a končíme...

Ano, ano, svůj závazek, že s těmito souhrny skončím, chci dodržet. A to i když zrovna tento týden by zápisek mohl být veskrze kladný - tedy pokud bych si dělal průběžné zápiskyhned ten den. Takhle mohu jen nějak ten týden shrnout.

Od doby, kdy už striktně nesmím na pobočky F*, Q* a P* jezdit, jsem uštřil čas na přejíždění, ale ten mi okamžitě spolkla práce jiná - jak nečekané, když kolegové, kteří ji dělali doposud, jezdí na ony pobočky. času v práci tak strávím v podstatě úplně stejně jako doposud...

Celý týden jsem tak řešil různé drobnosti, tedy až na můj největší úkol - vytvoření zcela nové pobočky C*. Ta již měla být hotovo k 1. prosinci, pak i k 15. prosinci, ale jak to tak v čechách bývá, tak se časový plán poněkud naboural, takže logický postup - "pozvi si na pobočku firmy ve správném pořadí", vzal dávno zasvé, takže improvizuji a některé firmy mírně přeobjednávám, ale jiné nechávám provést jejich část práce. Občas některé firmy žbrblají, když své zařízení nemohou zavřít do skříně (=racku) a to leží na zemi, ale co už. Kdybych si je pozval až bude skříň zabudována, tak bych si je musel objednat do ledna. Což nejde, protože striktně musíme být provozuschopní 2.ledna ráno. Tedy technicky, protože pracovníci se budou stěhovat 3.ledna.

To ale bohužel znamená, že velmi pravděpodobně půjdu minimálně jeden den do práce o svojí dovolenou,  takže když budu Drsoň, tak si ji (logicky) na ten den zruším, ale to na mě budou další lidé řvát, že mi zbývá příliš mnoho nevybrané dovolené a já budu psát "bláboty" na téma, že nešlo jinak...

Z pracovního hlediska je to tedy vše, když pominu čtvrteční čekání na dodání upgradovacích rutin a pak vlastní upgrade, který se musel provést synchronizovaně v celé republice pokud možno naráz. (samozřejmě to minimálně ve třech okresech neproběhlo, tak možná bude veselo)

A co tedy zbývá dodat? Snad jenom to, že v tomto týdnu kafárna s I* nebyla a já tak přemýšlím, jestli nějaké náznaky, které mám, mě nevyzývají k rychlé akci...