Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 19. prosince 2016

OMSI 2 : Mapa Gladbeck, linka SB29

Včera jsem na svém Youtube kanálu zvěřejnil první linku, kde jsem si musel složitěji dohledávat trasu, kudy linka vlastně vede anějak ji projet. Samozřejmě se mi pak později stalo, že jsem si autobusu oné linky viděl v úplně jiných místech, než kudy jsem to projel já.

Ale tím, že tato linka má málo zastávek a tím pádem se většina ostatních zastávek projíždí, tak je to skoro i jedno

Současně je to ale poslední linka řady SB, která mi zbývala na mapě Gladbeck projet (tedy ve verzi mapy 6.0.3), takže budu pomalinku přecházet na jiné mapy



Na vyhledávání tras mi tak zbývá linka č 100 ("prohlídka města")  a linka s interním číslem 90, což je "SEV S9". Tedy zbývá - shodou okolností jsem dotočil již obě, tu druhou včera, takže natočeno jest. Jen těch předpřipravených videí mám poměrně dost...