Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 10. prosince 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (49.)

Shrnutí jednoho pracovního týdne, jednoho pracovníka, jedné firmy

Dovolená :-)

Zdánlivě se může zdát, že v tomto souhrnu nenapíšu ani to pověstné "Ň" , ale pokud jste pracovali pro nějakou firmu, která rozdává služební telefony, tak můžete tušit, co se všechno dělo.

V pondělí mi dovolenou rovnou zrušili, protože poškozený server za celý týden nebyl nikdo znovu uchodit, ani já ne (časové důvody). Bylo jasné co se bude dít - "byl to ´tvůj´ server, tak se starej". Staral jsem se... Kdyby to bylo jen uchození serveru s původní konfigurací, bylo by to rychleji, ale server se musel přemístit a přečíslovat do nového rozsahu adres a pak změnit veškeré odkazy a umístění, aby vše fungovalo. Na této věci jsem strávil pět hodin...

V úterý se, kupodivu, nedělo nic, takže jsem doma trochu "kopal" do OMSI a snažil se uchodit speciální linky na mapě Lemmental ( z ní video ještě na youtube není, ale už mám něco maličko natočeno), pak i na mapě Gladbeck (linka SEV S9 - interně linka 90  - zatím odolává,  linka "Prohlídka města" - interně linka 100 - je odteď natočena, čili už mi zbývá v Gladbecku jen ta "SEV S9")

Ve středu jsem nakupoval dárky v blízkosti pobočky A* a protože byla vlezlá zima, vlezl jsem do baráku. Když mi kolegyně místo "Ahoj" řekla "Pomoc, pomoc", vrhl jsem se okamžitě do práce a kolegyně mi udělala kafe. Bylo to celé o tom, že byla ve stresu a potřebovala někoho s klidnou hlavou. Pochopil jsem, že byl nějaký blbý den, protože zavolala lehce rozčilená vedoucí, že jí netiskne tiskárna. Utíkal jsem k ní, mrkl na počítač (nic závadného neviděl) a pak šel najisto. Po otevření šuplíku na tiskárně skrývající papír na potištění na mě zírala temná díra - došel papír...

Ve čtvrtek přišel jediný telefonát, který jsem vyřešil v podstatě z postele...

Pátek byl drsný protože přesně v okamžiku, kdy jsem hledal klíče od auta, abych jel do kafárny za I* se ozvala pobočka P* a prý "nejde telefonovat ani internet". Zjevně spadla linka, usoudil jsem, a poslal kolegyni zrestartovat "černou krabičku". Nepomohlo... V kafárně pak i I* řekla, že i na jejich pobočce to kikslo ve stejný čas...

Ve čtvrtek i v pátek jsem v noci klofal do počítače, a hledal návody na "SEV S9" v Gladbecku, až se mi podařilo v sobotu dopoledne zlomit základ a těsně těsňoulince před RVHP  projet první dvě zastávky i s nastupujícími a vystupujícími lidmi.  HEURÉKA !!!