Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 4. června 2017

OMSI 2: Dostali ručník?

Hned v úvodu videa parafrázuji jednu větu ze hry Němý Bobeš od Járy Cimrmana, neb mě zaujala alespoň částečná podobnost jména mé startovní pozice se jménem z oné hry



Toto natáčení bylo docela zajímavé, protože jsem tuto linku vůbec neznal a začal jsem  ji jezdit hned od nejprvněji možného času, abych se jí naučil a zachytil přesně to kolo, kdy už začně viditelně svítat. To se mi povedlo...

Ale učení se linky za tmy byla hloupost, to musím konstatovat, přičemž mě ale mrzí, že jsem si netočil video jen tak pro sebe, abych si pak z něj třeba vyzobl nějakou část, třeba tu z osmé minuty, kdy poprvé přijíždím do míst práce na silnici. Bývala tam kolona a já tam tentokrát neměl nic. A to dokonce ani z druhé strany.

Naštěstí mě to napadlo po natočení tohoto videa, takže jsem mohl dostřihnout do videa i druhý bonus, kde jsem si hrál na hrdinu. Zvuk jsem ale musel odmáznout, neboť mi do natáčení tohoto nečekaného bonusu vstoupil Skype hovor. Ale alespoň se mi podařilo najít tu správnou hudbu :-)