Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 3. června 2017

Jsem Groggy :-(

Více bych asi nemusel dodávat, ale mě se zrovna chce :-)

Ještě ve čtvrteční odpolední kafárně s I* jsem byl relativně živý a při síle, ale přesto jsem si už tam plánoval ulehnutí na trávu a slunce (nebo gauč a stín), abych se trošku dorovnal.

Nebylo mi přáno, protože mi volala kamarádka, že má spadnutý web. Nebyl spadnutý, ale hacknutý a o něco později už i zavirovaný, neb jsem toho hackera nedokázal zastavit včas. A proč já? Protože pro kamarádku dělám technického správce webu, jež měl být proti těmto věcem imunní.

Nebyl a já si tak hrál od 16-té hodiny až do 2 hodin do rána. Nejprve najít díru, kudy se na ten web dostal, pak dokázat hackera odříznout, navrátit vše do původního stavu, zjistit proč SW, který to napadení měl zjistit tak vůbec nezafungoval, nasadit jiný a zjistit, jestli funguje....

Jak jsem vypadal v pátek dopoledne netřeba dodávati, a protože jsem na onen web psal omluvnou hlášku pro uživatele, nálady mi to nepřidalo, navíc, když jsem musel řešit papíry v práci. Z ní jsem vypadl v nejposlednější chvíli.

Pochopitelně jsem vypadl bez notebooku, zapomněl jsem si celou tašku, takže jsem přes víkend bez práce, ale ona se našla jiná....

Takže mám za sebou dvě noci s krátkým spánkem a to mě čeká práce pro oba mé spolky, v nichž se angažuji. No, jsem na sebe zvědav.....

A to ještě kdekomu dlužím odpověď na emaily :-(