Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 21. června 2017

OMSI 2: prohlídková linka Gladbecku?

Nastal čas zveřejnit Glabeckou linku 100, jež se v originále nazývá Stadtrundfahrt, což je dle Google "Prohlídka města"

Problém byl jeden jediný jednoduchý, a to ten že ani linka 100, ani linka 90, kterou zveřejním za pár (tý)dnů, prostě není na mapě Gladbecjk našipkovaná a to už mám vyzkoušené několikery verze Gladbecku.

Jenomže než se mi to povedlo tak, abych byl spokojen, vzniklo několik částečných záznamů začátku linky, kdy jsem skončila na nějaké chybě či problému,  a do následujícícho videa jsem udělal sestřih ze třech posledních, kde už jsem se i pokoušel o komentář



Celkem 17 bodů obsahovalo toto video a to jsem se na natočení chystal i tím, že jsem sledoval již jedno natočené video, v němž jsem dokonce našel chybku. Ale o tom více až v neděli....