Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 12. října 2017

Nehraji jen OMSI...

Nehraji jen OMSI. Toto sdělení by měla ukazovat moje série "Letem světem" jejíž oficiální první díl vyšel včera večer.



Hrou ve videu je masivní multiplayerová hra FORTNITE, kterou jsme začali hrát ve třech lidech a relativně pravidelně se u ní na dvě až tři krátké hry sejdeme.

Než toto video vyšlo (týden zpoždění, než se mi to jakž takž podařilo vložit do střižny), zlepšili jsme se tak, že ze sta hráčů už docela pravidelně končíme ve čtyřiceti nejlepších hráčích, i když je to spíš o tom, že se umíme dobře skrývat a vyhýbat se největším přestřelkám.

A to je to - zatím jsem neviděl masivní multiplayerovou hru, která by nebyla o střílení a zabíjení. Což mě tak trošku štve, což se projevuje i na mých výsledcích - jen v tomto videu mám tu jedu jedinou hru, kdy jsem z naší trojice skončil nejlépe. Ani nemám sílu a chuť hledat způsob, jak se zlepšit...