Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 4. října 2017

OMSI2: Originální mapa ze hry...

Jsou dny, kdy bych zasloužil pár facek, zvláště pak, když mi unikne chyba při korektuře titulků. A to se mi stalo, takže těsně přesd zveřejněním jsem jeden titulek musel zašedit a napsat si ho znovu... A to se mi to točení docela dařilo a užil jsem si ho. Možná to těšení se mi tu chybu způsobilo...

Ale k věci. Na originální městské mapě z OMSI jsem toho příliš nenajezdil, protože v době OMSI 1 existovala jen linka 92 (v novém číslování 137) která mě nebavila, protože jsem s ní měl potíže. Což když s ějakou hrou začínáte, tak je skoro i jasné. A tak jsem si ji nezajezdil ani v OMSI2, kdy přibyla linka 5 (v novém číslování 130). A byla to chyba, jak jsem těsně před natáčením zjistil.

A tak se na to pojďme podívat :-)