Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. října 2017

Zcela nesváteční nálada

Jsem tak trošku nešťastný z posledních čtyřech dní i s počítání s dneškem, protože se opět dějí věci.

Existují v těchto dnech u mě přesně dva pocity. První z nich je ten,že jsou kolem mě lidé, kteří si vzájemně pomáháme, takže ve čtvrtek se kolega z práce pozval ke mě domů na rozbitý počítač i s pastou pod procesory, mázl mi to a hned se počítač začal tvářit lépe a radostněji. Já sám jsem na oplátku I* potěšil tak, že mi to chtěla i říct velmi hezkým způsobem....

Ale neřekla, neboť ji telefonát z pobočky P*, který ale byl pro mě, přerušil vlastní akci a já, který se trošku polekal toho, "kdo volá, co volá, a hlavně jakým tónem" a  má - jak to nazvat? pracovní poctivost? - prostě ohlušivě zapískala do útoku na nefunkční pobořku P*. Tam se do 5 vteřin ukázalo,. že poruchu budu řešit telefonicky....

Relativně spokojeni jsme byli všichni, kolegyně z pobořky P*, já, i kamarádka I*.

Jenomže mé statusy na FB hovoří o stinné stránce těchto dní:
1) Mnozí lidé nechápou, proč jsem se s nimi přestal bavit. Já zas nechápu, z jakého debilního důvodu jsem se s nimi bavit začal.
2) Žijeme v hrozným světě. bojíme se poškrábat telefon, ale nebojíme se nasrat lidem do duše
3) Pamatuj! Kdo před tebou pomlouvá jiného, ten před jinými pomlouvá tebe

Třeba hranice u 3) je někdy hodně tenká, ale pokud někdo mluví o své partnerce/partnetovi špatně, tak já,v případě že ti dva jsou bez závazků, říkám: Tak se na něj vy**r máš na víc!" Hloupé je, když se potvrdí pomluvy, které řekl někdo jiný na ty dva partnery. Buďme konkrétní- věta "Má ho jen proto, aby jí daroval semeno" bohužel s pravděpodobností hraničící s jistotou našla naplnění :-( :-(

A tak, místo toho, abych se radoval při oslavách vzniku Československá (99. výročí) a šel třeba na procházku (což v tom vichru, jež k nám přinesla bouře Herwart, rozhodně nejde) tu tak trošku smutním. A tak se půjdu "vyléčit" do OMSI na mapu Ettbrucku a zkusím natočit druhou zdejší linku...