Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 26. října 2017

OMSI2: Koleje, bába tě poleje :-)

Když člověk chce točit výukové video, a stane se mu, že přitom objeví nějakou věc, může z toho vzniknout leccos.

A to se stalo i mě, začal jsem točit výukové video o nasazování tramvají na koleje a když se mi podařilo nasimulovat chybu v tom, že jsem se dostal na koleje železniční, tak jsem zjistil, že vedou sakra do dáli, A tak jsem točil bez komentáře a když jsem dojel na konec mapy, tak jsem si znovu tramvaj nasadil a při tom zjistil, že mohu jet dál a dál... A vše v jednom záběru!

Poprvé jsem musel do videa stříhat z toho důvodu, že bylo příšerně dlouhé a já se oprávněně bál, že takové množství komentáře bez dlouhodobé přípravy prostě nedám.-Navíc by to bylo dlouhé, už i pětiminutová videa na Youtube prý mají menší hodnocení i sledovanost do konce..

A tak jsem zkracoval a zkracoval, aby to bylo akční (samozřejmě jsem vystřihl záběry pro to výukové video :-), pak jsem si výsledné video asi 3x pustil, doplnil titulky ... a nakonec na dvě části namluvil i ten komentář (tradičně na mě při natáčení někdo bafl a chtěl něco děsně důležitého :-(

Výsledek je tedy zde: