Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 27. ledna 2020

Shrnutí uplynulého týdne (4/2020)

Pokud jsem již dokázal dopsat a zveřejnit příspěvek "Jau, to bolí" pak víte vše.
Pro ostatní řeknu jen tolik, že jsem si hrál na Amora, tedy andílka lásky. V pátek to vypadalo, že se zadařilo, ale od té doby si už připadám jako Amor Magor.

Když pak mám vzpomenout na to, co jsem dělal dalšího, tak nějak nevím - ve čtvrtek kvůli poradě u šéfa a dalším věcem jsem nebyl večer použitelný, ostatní dny jsem se snažil dotáhnout křižovatky pro Polofiktývnu Bratislavu, bohužel jsem si udělal ve středu tak hrubou chybu, že jsem musel všechno smazat a vratít se k záloze, která nebyla úplně nejnovější...

To naštvalo a tak jsem si neděli udělal plně odpočinkovou...
.. a sledoval Hydepark civilizace, kde jedna paní, která přežila holocaust, vyprávěla své zážitky: https://www.ceskatelevize.cz/porady/10441294653-hyde-park-civilizace/220411058090125/