Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 31. května 2020

Shrnutí uplynulého týdne (22/2020)

Skončil nám další týden, o kterém mohu směle prohlásit,  že byl týdnem obyčejným, a kdybych nenosil roušku v krámech a autobusech.

Ve čtvrtek proběhla kafárna na ustáleném místě - kdy když jdeme dovnitř, je tam stůl pro dva a přítmí, anebo končíme na zahrádce - pochopitelně bylo venku škaredě, takže volba byla jasná. Kamarádka překvapila - odmítla část pití, co si tradičně dáváme, ani na sladké jsem ji nenalákal, což mě mrzelo. A taky jsem se chvilku vztekal - "to mám jako tloustnout jen já", ale potichu, aby to neslyšela. :-)

Takže volba pro příště - nedám si řádný mlsek...

Doma jsem dotáhl zveřejnění všech videí, co mi zkřížil covid, ale samozřejmě se zase nastřádala jiná, takže od pondělka opět začnu a nějak to dotáhneme do konce.

Jak mě nenaplňovala práce, tak mě klamalo i RVHP v neděli, protože se stále scházíme v malém počtu a hry typu DrD stojí...

PS: Jak tak koukám na text, tak asi kratší souhrn nikdy nebyl...