Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 1. června 2020

Gameplay #212 | OMSI 2 | Railway Replacement - náhradní doprava za vlak

A je tu další kolo popisků videí, které jsem tvořil, ale které ještě nebyly popsány.

A vyšlo to krásně, protože na začátku této pokoronavirové série to vyšlo na video, kde ukazuji náhradní dopravu za vlak. Mohl jsem si proto v popisku videa videa vykřiknout: "Nejdelší jízda bez zastávky!"


A skutečně tomu tak je, protože linka je určena opravdu jen na převoz cestujících mezi dvěma vlakovými stanicemi. Autobusem to trvá zhruba 20 minut...

Video jsem už já sám od 30.4., kdy bylo vydáno, shlédl několikrát a i teď při vytváření tohoto popisku se dívám. To video je prostě maličko jiné, ostatně tomu odpovídá i vyšší počet palců nahoru, než obvykle u videí mám. 

V čem všem je ale jiné? Například v komentáři nemám moje "eeeeee" kdy vytvářím myšlenku, rovnou ji sděluji publiku, ale ona přichází pomaleji, takže najednou nemám co říci.  Nebo je to v tom, že tam není žádný můj velký kiks (kromě nějakého toho obrubníku) při řízení? Že to hezky odsejpalo, protože jsme prakticky nezastavovali? Ještě v něčem jiném? Kdoví...