Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. června 2021

Shrnutí uplynulého týdne (24/2021)

 Hned v pondělí jsem se smál té komedii, které jsem byl svědkem - šéf přijel za ředitelkou pobočky A*, pak za vedoucí sekretariátu, pak za kolegou Z* ... Těžko říct, co se dozvěděl, protože pak začal jednat s námi všemi, aby byl "transparentní a otevřený!

Napsal jsem, že jsem se smál,  té komedii, kterou jsem viděl (ředitelka si stěžovala na Z*, vedoucí sekretariátu vše popřela, Z* podal jiný výklad než měl od nás.... ALe pak jsem si uvědomil, že v té komedii hraju taky a smát jsem se přestal...

Nakonec nedošlo na má připravená slova a předtštěný paragraf trestního zákoníku o pomluvě, zase jsem přešel do módu že své kamarády nepotápím, i když jaké to bude kamarádství, když utřpělo takový šok...

Ve čtvrtek byla kafárna o volném povídání , což bylo také úžasné, prtože jsem nemusel zapínat mozek. Jednou za hodně dlouh může taková kafárna být (řekl bych podle svých pocitů) ale tři za sebou takové kafárny bych asi nedal. ALe myslím a cítím,  že přijde příště nějaké větší téma...

Ještě dvě smůly mě potkaly: V neděli mám zrušené RVHP (proto shrnutí již nyní) a byl mi odvolán i výlet na S*, kam kamarádům přijede bratr. Ani nevím, jestli kamarádky, nebo kamaráda...