Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 30. června 2021

OMSI 2 | Dvě videa z Dalmácie

Komentář ke dvou videům ze stejné mapy je níže

 Linka 11 - nepovedené stromky

Linka 10 - vše opraveno aneb jak 35 minut trvalo 53 minut, aneb Od mořského břehu do hor!

Při nalezení této mapy a ujetím asi tak pěti metrů jsem měl silný pocit dejavu a to proto, že jsem kdysi tuto mapu už jezdil, ale kupodivu se mi nepodařilo najít příslušné video, což mohlo znamenat jediné - ještě jsem v té době netočil. Anebo mě potkalo to, co bylo v prvním videu?

Rada autora je jasná - nejezdit linky v zimě, byť bych očekával, že od roku 2016 někdo udělá novou verzi anebo patch. Nenašel jsem ho, ale je pravdou, že mi moc hledání v chorvatském dialektu nešlo a ani google translátor příliš nepomáhal...

U druhého videa jsem se ale vyblbl dost a dost, ten sjezd dolů si nechávám na nějaký deštivý den plný volna :-)