Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 29. června 2021

Shrnutí uplynulého týdne (25/2021)

 Shrnutí týdne č. 25 ? Správně bych měl napsat pouze slovo "dovolená" a tím skončit. Jak ale mnozí vědí, nějak to nefungovalo...

Tedy abych nekecal - v pondělí ano,  to jsem běhal  dobře půlden pěšky po městě a hrál Pokémony, což mi dalo skoro deset kilometrů, ale bylo to v pohodě. Později jsem trošku "blbnul" na zahrádce...

V úterý už jsem v práci byl, ale jen na kafe předtím, než mi otevřou banku a tam si vyřeším bankovní kartu. To samo o sobě bylo zábavné, protože ve svém internetovém bankovnictví jsem vlezl na účet, tam mi skočilo jméno mého "osobního" bankéře, já se proklikal na sjednat schůzku a po sjednání na ní opravdu v úterý vyrazil. Pochopitelně jsem si nezkontroloval, ke komu to jdu, protože samozřejmě se to jméno mezi cca třemi stránkami změnilo. Což byl v mé bance problém...

Novou platební kartu ale ani teď v neděli večer nemám...

Středa - byl jsem prakticky celý den v práci - 250 nepřečtených emailů a tři úkoly, které zřejmě neumí mí kolegové vyřešit...

Čtvrtek - návštěva ORL, očkování proti COVID a výjezd na oběd, kafárna... a zde pokračování diskuse na téma, zda a koho by si kamarádka I* pozvala do svého snového světa. Tak trošku účelově jsem ji nutil, aby se zkusila zamyslet na někým, koho ano... Některá nevybraná jména mě překvapila a naopak.... Jenomže kamarádka dospěla k tomu, že ze živých lidí by tam nezvala nikoho.

Tedy jenomže - on má ten problém několik pohledů a tím pádem i teoreticky několik správných řešení - čili je jen na kamarádce, jak se k tomu postaví a zda si své snové místo nechá jen pro sebe jako útočiště, nebo si jednu její část vyhradí pro setkávání...

Pátek jsem se snažil být doma, ale do práce jsem přesně na pět minut šel - vyzvedl jsem si svojí pracovní čipovou kartu, kterou jsem v sobotu večer potřeboval na přetestování jednoho zupgradovaného CISCO v práci na dálku. Stejnak kus soboty propršel... tak mi ani nevadilo pracovat. Ve zbytku soboty před deštěm jsem trochu plel...