Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 9. června 2021

Tramsim | Druhá jezditelná linka "U2Z" s ULF Typ B

 Linka nahrazující metro (oficiálně vysvětleno a v reálné Vídni opravdu existující), v mém pohledu linka posilující tramvajovou linku 1 v nejvytíženějším (??) úseku.


Nějak mě nenapadá, co k tomu psát, kromě toho, že jsem si zajezdil tramvají, která mi tak nějak přirostla ke srdci (a přitom s ní v OMSI prakticky nejezdím, na video jen jednou).

Když už nic jiného tak linka U2Z je kratší jak linka 1 ve hře TRAMSIM, takže v případě, že budu mít méně času mohu udělat celé půkolo a získat nějaké body (ve videu je vidět, že jsem na levelu 2 a mám zhruba čtvrtinu bodů na to, abych postoupil o jeden level výše a hra mi díky tomu nabídla další možnosti...