Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 23. srpna 2021

Shrnutí uplynulého týdne (33/2021)

Přemýšlím, jak popsat tento týden, který pronásledovala úmrtí jednak v rodině, jednak úmrtí jednoho kocourka, jenž patřil mojí kamarádce I*

Člověk si říká, že ještě není ten čas, takže když se domácímu zvířátku přitíží, běží s ním k veterináři... Ten se snaží pomoci, ale z příznaků, které najde, ví, že to budou maximálně týdny, kdy bude zvířátko ještě v pohodě. A když řeknu "rakovina", nemusím nic dodávat...

Trošku mě mrzí, že jsem onu smutnou zprávičku našel až na facebooku, protože v té době byl mobil zcela vybitý, byť na nabíječce, takže jsem prvotní SMSku našel, až když bylo pod všem. Myslím, že kdybych měl mobil včas nabit, mohl jsem si SMSky logicky všimnout včas a udělat tak něco navíc...

Celý tento kočičí příběh ovlivňoval už středu, kdy kamarádka vezla kocourka na vyšetření s operací, ale už při vyšetření se našla druhá bulka a to na mnohem nebezpečnějším místě. Kamarádku jsme utěšovali a kocourek mezitím dostával kapačku, protože ona bulka nebyl jediný problém. Kapačka pomohla...

Ve čtvrtek měl kocourek dostat další kapačku, o což se kamarádka pokoušela doma a myslím že i úspěšně - díky tomu ale odpadla naše obvyklá kafárna. Ale nelitoval jsem ani trošku...

V oba dny po kapačce kocourek šel a najedl se, takže mu kapačka dokázala aspoň na chvilku ulevit od problémů, v pátek a v sobotu už nejedl. Test krve neukázal v sobotu neukázal od středy žádné zlepšení...

V sobotu jsem toho už moc neudělal, prakticky vůbec nic - hodněkrát jsem se šel podívat na moji spící mourovatou kočičku, která v té době prováděla svůj dlouhý odpolední spánek. A myšlenky bloudily. No a když jsem se dozvěděl o úmrtí svojí další tetičky, tak byl s prací úplný konec...

Kluci  mě začali v ten den večer učit hrát "Tom Clancy's The Division 2" a nejsem si jist, jestli ze mě měli radost, když netušili, co se mi v hlavě děje,  ale v jednu chvíli jsem si všiml, že v kooperativní hře byli všichni tři jinde, než kde jsem byl já. Mám podezření, že jsem nebyl po určitou dobu duševní přítomen

Díky tomu jsem nedostříhal video pro neděli a musel na hodně poslední chvíli točit jiné, navíc byla část neděle vyhrazena na to, abych zajel za kamarádku a trošku ji potěšil (oficiálně jsem měl jen dostat nějaké plodiny ze zahrádky v různém stavu zpracování či konzervování...)

Mohu tak jen konstatovat nějaké úspěchy v mých snech - v snu prvém jsem na závěr jednoho snu v meditační poloze poletoval v kruhu mezi třemi místnostmi, ve snu druhém, jež proběhl o den později jsem naopak byl na půdě ve stylu půdy u mé vesnické babičky a řešil spolu s rodinou za zády, jak projít a nepropadnout se přes shnilé prkno. trošku jsme to tam řešili...

Je ale otázkou, co se stane, až se ten průchod někam (zde teoreticky z půdy do obytných prostor) povede. Mám totiž takové podezření, že bych byl překvapen :-( 

Nebudu říkat, že se mi problém prohnilých prken objevuje jako nějaká předzvěst něčeho, ani že se mi tento symbol objevuje často. Právě naopak - s ničím nekoresponduje. Prostě "je"...