Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 29. srpna 2021

Shrnutí uplynulého týdne (34/2021)

 Celý tenhle týden byl tako zvláštní a rozhodně nepatřil mezi ty s obvyklým průběhem.

První z příhod byla o klíčích. Mám svazek pro každou budovu kam zajíždím za prací, plus klíče od auta, a samozřejmě od domova.

V úterý jsem neměl klíče od pobočky F*, ve středu večer jsem málem lezl domů přes okno a žebřík, ve čtvrtek jsem kupodivu měl všechny klíče, abych v pátek opět hledal minimálně jeden svazek...

Ani čtvrteční kafárna neproběhla, každý z nás spěchal domů za nějakým akutním úkolem a tak se, stejně jako minulý týden, stihla tak akorát točená zmrzlina...

Trošku jsem se srovnal u hry Division, o které jsem psal minule. Dost dlouho se mi do této hry nechtělo, ona je docela drahá na pořízení a v podstatě je to jen o střílení a nenechání se zastřelit... No, tak ji mám pořízenou a hraji ji. Samozřejmě pokud ji hraji jako sólovku nebo s jedním či dvěma kamarády a jdeme jen po příběhové linii, tak to má pro mě své kouzlo, přestože recenze tvrdí, že příběh je slabší, než předchozí díl. Ten jsem ale nehrál, tak mi to nevadí

Recenze na serveru Tiscali: https://games.tiscali.cz/recenze/the-division-2-recenze-325852

Zrovna teď mám zážitek, kdy mi dva kamarádi pomohli udělat "jednoduchou" misi, která se jmenovala "včelař Jeff". A skutečně jsem pak dostal virtuální sklenici medu :-) 

V neděli jsem se konečně dohrabal k tomu, že jsem si zajezdil (letos poprvé!!!) na kolečkovch bruslích, konkrétně na in-linech. Taky to podle toho vypadalo...

Ještě bych tu měl popsat minioslavu narozenin kamarádky I*, kterou jsme provedli v našem oddělení v rámci oběda (a kousíčku času před obědem), kdy jsme se nasmáli a předali I* naše dárečky.

V sobotu se automaticky předal i můj "rukodělný" dárek, kam jsem připojil zcela nový automatický odpočet premiéry, dostatečně vzhledově šílený (a který se po premiéře už neukáže. A jako najust v odpočtu vypadla jedna konkrétní sekunda (nebo dokonce dvě)  blizoučko věku kamarádky, což zavdalo otázku směrem na mě... Trošku mě to štvalo, protože to bylo hledání něčeho, co tam rozhodně nebylo. Když mi to, co tam nebylo bylo vysvětleno, tak jsem pochopil, co kamarádku štvalo a trošku mě to rozhodilo - to si opravdu myslela, že tam "to" bylo?

"Nedobře mluvíš o sloníkovi"... (*)

-----

(*) jedná se o část konkrétního vtipu - např. zde je celý: https://www.funer.cz/vtip/4107/potkaji-se-dva-kamosi-jak-se-mas