Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 6. dubna 2010

Apríl (předposlední letošní díl)

Maličko k aprílu - server živě sepsal 12 aprílových vtípků, které považuje za nejlepší. Z toho mála, co jsem tu ještě nesepsal, tak na Facebookovské stránce Václava  Moravce bylo napsáno, že okamžitě končí s "Otázkami"....

Když shrnu dění kolem Aprílu, narazil jsem na dost věcí, ale přišlo mi, že letos bylo nějak málo shrnutí od novinářů o tom, co byl a nebyl apríl. Jedním z mála byl IDNES a ten to shrnul do souvětí - "Shakespeare byl francouz a v londýnském metru se postaví urychlovač"

Dneska si připadám (respektive od včerejší 20-té hodiny) jako blbec, kterému raději není sdělováno vše, co by měl vědět, či co by mu pomohlo zahnat polekání z toho, že se poměrně blízko pohybuje policie a cosi vyšetřuje. Osobně jsem si setsakra dobře jist, že já nejsem cílem žádného vyšetřování, ale obava, že některý z mých kamarádů něco provedl mi nějak moc klidu na spánek nepřidává. O představě, že by to všechno mohla být grandiózně provedená pomluva raději snad ani nemluvě.

Nu což, je 23:30 hod, takhle pozdě jsem příspěvek na blog zatím nehonil, je čas se jít pokusit vyspat ....