Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 8. dubna 2010

Někdy se osud opakuje :-)

Jako by se Osud některé dny nenamáhal vymýšlet rozdílné scénáře pro svoje "klienty" a nechává je prožívat stejné problémy.

Včera kamarádka Margit na blogu Valinky-Galinky psala v projektu 365 o tom, že den není nějak význačný, aby jej popisovala, respektive že nemá výraznější vrchol. Já mám podobný problém dnes - času mám málo, jsem líný hledat nějaké odkazy na netu, v podstatě se nic nedělo a tak není o čem psát

V práci proběhla klasická rutina s maličkou vyjímkou - jeden můj vygenerovaný MSI balíček mi přišel jako nefunkční, leč netuším proč, doma jsem se pokoušel naučit něco málo na zkoušku z ruštiny ....

A tak asi nejvíce pro zaznamenání historie dnešního dne poslouží fakt, že dnes byla podepsána smlouva o snížení počtu jaderných zbraních mezi Ruskem a Spojenými státy, podepsána byla někdy kolem půl jedné u nás v Praze. Kamarád to na Facebooku cynicky okomentoval, že se obě strany potřebovaly legálně zbavit nejstarších kousků těchto zbraní ...

Zítra mám školu, takže klasicky nastane čas na "Moudro dne" a něco sepíšu zase v neděli ...