Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 29. dubna 2010

Magie u počítačů? Ups ...

Osobně si u počítačů, ke kterým jsem přivolán v určitých chvílích v duchu prozpěvuji
"Čarovala ryba, aby byla chyba. Čarovala rybička, aby byla chybička. Čaroval i rak, aby bylo tak. Čarovalo kuře, aby bylo dobře" 
No a protože počítače jsou neposluchy tak chybu přede mnou obvykle neudělají :-)

Ale abych to přeháněl až takhle, jak je popisováno v předvčerejším článku na serveru Lupa, to tedy ne. Ostatně i proto na článek reaguji s mírným zpožděním, protože jsem potřeboval trošku vychladnout a zamyslet se, jestli jsem se za těch víc jak 20 let někdy nechoval podobně.

No a ejhle - kompresor paměti jsem na některém pracovním počítači chvíli nainstalovaný měl, jak mi má paměť laskavě připomněla....