Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 28. července 2011

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal (Bonus.)

Jak se mi zdá, vyčerpal jsem valnou většinu zpěváků, které jsem za svého mládí slýchával z radia, magnetofonových pásků sester, z televize. Možná by šlo ještě pokračovat, ale myslím si, že tímto (devatenáctým) dílem tuto sérii uzavřu s tím, že mě fanoušci Karla Gotta a Václava Neckáře a dalších, na které se mi nepovedlo vzpomenout, odpustí.

Vrátím se ke skladbičce "Nekecá" od DyzaBoys


Občas Youtube překvapí, když na mě vyplivne sice to co chci, jen v nějaké poupravené verzi. K výše zmíněné skladbě:
[Polsky], [Rusky]

Může za to asi skladba Jožin z bažin, která byla oblíbená právě v Polsku a částečně i v Rusku
[Polsky], [Rusky]

Ale vraťme se k prvnímu klipu. Je lepší originál nebo kopie? Posuďte sami