Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 11. července 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (27.)

V pondělí jsem byl v práci a na našem oddělení sám, takže asi není potřeba dodávat, jak to vypadalo, když jeden člověk dělá za pět. Naštěstí nedoházelo k hromadným problémům ...

úterý a středa - svátek jsem věnoval učení, respektive chtěl jsem věnovat učení, ale tak nějak se mi nedařilo, ani vlastně nevím proč, přitom jsem skládal zkoušku z předmětu, jenž byl základem jiného (a nejsou svázány prerekvizitou!!!) který už mám za sebou.

Ve čtvrtek se mi zadařilo, domníval jsem se, že jdu na zkoušku o 5 minut dříve, ale chyba, šel jsem o 55 minut později. Splést si 8:00 a 9:00 se mi ještě nikdy nepodařilo, ale všechno musí být jednou poprvé. Učitel byl hodný a ještě mě vzal, protože zatím běžel písemný test. Ve 12 hodin jsem se vypotácel ze zkušební místností s trojkou, přestože když by se na můj výkon díval někdo kdo netušil, tak 4 počmárané A4 by hodnotil jako výkon dost dobrý, jenže pochopit hodnocení tohoto učitele zatím nezvládl nikdo....

Pátek opět dopoledne sám v práci. Místní ředitel s nefunkční tiskárnou, oblastní ředitel s nefunkční čipovou kartou, takže jsem v tento den pracoval mezi nejvyššími šaržemi :-)

V sobotu a v neděli jsem doma doháněl různé drobné práce, psaní do blogu, psaní o dračáku a tak...

Když to shrnu, byl tento týden relativně normální, byť jeden výsledek nepříjemný je. Chybí mi tři kredity, abych postoupil do dalšího ročníku školy. Na nápravu mám necelé dva měsíce...