Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 18. července 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (28.)

Shrnout tento týden mi nedá moc práce - tak nějak se potácím světem, zdrchaný, psychicky na dně a všechno se to točí kolem problému, který jsem popsal v postu "Problémy". V pondělí jsem zjistil, že to budu já, kdo bude předávat data "na podřezání si větve pod sebou" za celý podnik, v úterý je zjišťoval a pak to šel zapít, abych ve středu zjistil, že jsem se s pobočkou P* dřel zbytečně... A ve čtvrtek jsem se tak silně vytočil, že mi odpoledne doktor naměřil absolutně neuvěřitelný tlak 110/72 což je v mém případě tak nízká hodnota, až jsem požádal doktora o přeměření a vyšlo to tak znovu.

Ve čtvrtek začala pro změnu anabáze jiná - začal jsem hledat velký techničák k autu a ani za nic ho nemohl najít. V pátek odpoledne, s klidnou hlavou, jsem sáhl do správné obálky (kterou jsem měl ve čtvrtek v ruce asi 3x) a techničák byl na světě za 45 sekund, včetně zjištění, že si správně pamatuji, že musím jít na technickou prohlídku s autem v červenci, ale měl jsem tam být už před třemi dny. Ještě že jsem nikde nejezdil, jinak bych mohl mít slušný prů**. Každopádně na technickou nepůjdu v pátek, ale až v příštím týdnu...