Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 25. července 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (29.)

Dívám se do kalendáře na právě uběhlé dny, a přijde mi, že si ale vůbec nejsem jist co jsem v tomto týdnu k němuž tento zápisek patří, vlastně dělal. Je jasné proč - splín, co se nad námi rozprostřel od mého příspěvku "Problémy" a pokračoval přes "Krátké shrnutí 28" mi dal takovou ťafku, že to skoro vypadá, jako bych padal do "vyhoření" :-(

Takže pracovně nic moc, bylo vyhlášeno sezení počítačáků z celé republiky nejprve bez programu jednání - pak i s programem, který nevěštil nic dobrého pro lidi z IT v našem oboru. Když přejedu maličko do aktuálního týdne, pak dnes kolegové z vedlejšího kraje poslali k programu několik otázek našemu metodickému "veliteli", ten (velmi pravděpodobně) běžel za náměstkem a do půl hodiny přišla kratičká noticka, že zítra nic nebude. Pokud to byla náhoda, pak tedy značně velká. Zvlášť když odpovědi neměli ani večer...

Ale zpět k uplynulému týdnu, byť ani jeho nepracovní část nebyla nic moc. V pátek jsem jel na poradu vedoucích a animátorů, jenže nedorazili tři lidé ze čtyř, kteří nás měli seznamovat s nějakými těmi koncepty a měly se dolaďovat detaily. Jeden z těch čtyř podle mě má zápal švindlu, protože nebyl schopen poslat nic ani elektronickou poštou a to co nakonec v sobotu v podvečer začlo přicházet.

Něco jsme tam zplodili a rozeslali, hned poté došly kritické ohlasy od těch, co nikdy na našich schůzkách nebyli ač byli zváni, případně vyzýváni byť jen k drobné spolupráci. Hned je ale někdo ostře seřval a použil výtku z mé předchozí věty...

Žádné komentáře: