Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. března 2010

Naprosto překvapující videjko

Už od úterka mám díky jednomu člověku na vedoucí pozici u nás v práci dost prapodivnou náladu (být ostře seřván za něco za co nemůžete nikomu na náladě nepřidá, zvlášť když si to berete k srdci)

Ale tu náhle narazím na tohle ...



Jak jste si asi povšimli, není to videjko na streamu ani den, takže je to pro mě velmi šťastný úlovek :-) Ale to je vedlejší. Tohle video mě velmi příjemně překvapilo a z nějakého důvodu jsem jej s úsměvem ve tváři oplakal ... Každopádně mi nálada šla hodně k plusovým hodnotám a to je dobře ...

Teď, když píšu tento příspěvek mi na pozadí běží hudba z onoho videjka a je to pro má ouška příjemné na poslech. Jen si ji nesmím moc ohrát, abych si jí neznelíbil ...

Kdoví, proč mě baví sledovat tramvajová videa ze současnosti - sleduji příhody tramvajáka Rendy z Brna a příspěvky uživatele javdeluxe z tramvajového provozu v Praze, obojí na youtube. Možná i tohle je dozvuk nějakého přání - zajezdit si s tramvají jako řidič, možná i proto mám tolika snů s tramvajemi ...