Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 17. března 2010

Sen, který si nepamatuji

Nejpovedenější víkend je příspěvek z 12. února, ke kterému jsem se vracel zde na blogu už dvakrát - se sny, které se mi na akci zdály - Lovení rybiček s mimozemšťanem a Larpová samoobsluha (k té se ještě budu vracet, protože jsem si pár věcí uvědomil ....) 

Na nedělní vycházce jsem ale objevil jedno místo, které jako by mi vypadlo  z jednoho dávného snu, ale já si - bohužel - až do této chvíle nedokázal pořádně uvědomit, co jsem v tom snu pořádně dělal, protože si uvědomuji, že jsem ve snu šel mezi domkem a kůlnou, pak jsem se pohyboval z místa odkud je fotografováno zpět do domku (z nákupu?) 


Vím ještě, že ve snu byl problém s těmi dráty vysokého napětí, ale už nevím co přesně, o dalším problému řešeným ve snu nemluvě...

Kdo by mi ale mohl pomoci s uvědoměním si, co v tomhle snu bylo ???