Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 23. května 2010

(aktuální vsuvka) Smutek v duši

Dnes v podvečer mi už třetí pár za posledních deset dnů připravil nepěkné překvapení svým oznámením rozchodu, případně rozvodu, pokud již byl sezdán (neteř).

Před devíti hodinami mi přišel na FB od jedné kamarádky status "Tak na balkáně je jedna holka volná....", následovaný obdobným statusem jejího partnera


To ve mě vyvolalo nutnost poznamenat na FB: 

Nevím co se děje, ale něco musí být ve vzduchu - tolik rozešlých párů, kolik jsem zaznamenal v posledních deseti dnech jsem ještě nikdy nezaznamenal :-(


Další kamarádka to teď rozsekla z jiné stránky, někde jsem to moudro ale už četl:

Existuje-li na světě něco smutnějšího než opuštěná žena, je to žena, která předstírá, že jí to vyhovuje.



Těžko se mi cokoliv dodává k jakémukoliv výroku i k celému blogpostu a tak tento blogpost skončí takhle divně :-(