Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 9. dubna 2012

Shrnutí uplynulého týdne (13.)

Tento týden byl zajímavý na prohry a začlo to už víkendem, kdy jen nevěřícně sleduji, kolik neudělané práce se mi nahrnulo a ...

V pondělí jsem pro kolegyně měl začít vyrábět žádosti o elektronický podpis. Papírovou část žádosti jsem měl připraveno téměř dokonale - chybovost jsem měl v poměru 4 chybné na 34 celkové. Další část pokazily kolegyně, které chtěly mít v elektronickém podpisu vysokoškolský titul, jenž ale nemají zapsán v občanském průkazu ... a doma nenašly ani diplom, takže jsem dalších několik kousků opravoval, pro změnu elektronicky.

Úterý a středa byly vyhrazeny na stěhování kolegyň po budově - optimalizace obsazení prostor tak, aby jednotlivá oddělení měly prostory co nejblíž při sobě. Dračák poprvé nebyl a zrovna bych ho potřeboval, abych přehodil myšlenky na jinou kolej. Stěhování dopadlo očekávatelně, ale hrnuly se reklamace na práci firem co pro nás pracují a já jsem takový "pošťák", který předává prvotní poznatky těmto firmám a iniciuje tak řešení problémů. No, takže jedna z firem, která má reagovat do 48 hodin nereagovala 14 dnů a mě to uteklo. Na tu firmu jsem napsal dvě krátká (ošklivá) souvětí, kde jsem požadoval vysvětlení. To přišlo - prý byl problém moc složitý a za 14 dnů nedokázali problém najít. Zřejmě byl tak složitý, že nedokázali napsat ani email....

Tohle dění mi na náladě moc nepřidalo, takže jsem si dal večer vonnou koupel a rozhodl se, že celý příští týden vydovolenkuji ...

Čtvrtek proběhl očekávatelně a v pátek jsem si užíval poslední přednášku tohoto semestru. Teď už to bude jen o zkouškách. Sobotní zkouška ze základů práv budiž prvním příkladem...