Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 16. dubna 2012

Shrnutí uplynulého týdne (15.)

Problémy načrtnuté v Shrnutí uplynulého týdne (14.) pokračovaly i v tomto týdnu a jen to, že pondělí bylo Velikonoční, mě přinutilo nejít do práce :-))) Má dovolená ohledně zkoušek pokračuje.

V úterý jsem totiž v práci nuceně byl, neboť se opět vyskytl nějaký problém, takže čas na učení opět ubyl, nuceně jsem proto volil taktiku zrušení účasti na Dračáku. Docela mě to mrzelo ..., ale ve středu mi to na zápočtu přineslo plusové body.

Jsem ale veliký trouba, protože jsem si nepřečetl, co mám mít naučené na zkoušku, jenž následovala o pár hodin později, takže jsem v pořadí pátou zkoušku ve dvou týdnech nedal...

Nu což, začal jsem se učit na další zkoušku a při té příležitosti zjistil, že jsem v daném předmětu neodevzdal ani zápočet, takže jsem finišoval co to šlo - což bylo o to zábavné, že tuhle zkoušku jsem měl odloženou z loňska, ze kdy jsem si připravoval i zápočtovou úlohu... jenže mezitím se vyměnil učitel a bohužel částečně i zadání zápočtu. Zkoušku jsem v pátek ve večerních  hodinách dal, i když mi ústní část nešla, alespoň dle pocitů, co jsem u toho měl, motal jsem se v odpovědi na jednu ze tří otázek o sto šest a nervozita se pak přenesla do otázky druhé.

Každopádně jsem už definitivně rozhodnut si studium o rok prodloužit, protože tenhle finiš a neustálé chození do práce i o studijní volna a dovolené mi na zdraví nepřidává. Projevilo se to v sobotu, kdy jsem naprostou většinu dne prospal - snídaně - dvě hodinky spánku - čtení novin - 2 hodiny spánku - oběd - dvě hodiny spánku.... a pak zjištění, že mám děravý odpad u umyvadla a že zřejmě bude díra v odpadu i ve zdi a že je někde v té zdi i ucpaný....