Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 31. ledna 2013

OMSI: Už do vás nabouralo auto policie?

 Už do vás někdy nabouralo auto policie?

Tak do mě už ano. Když si hodně zvětšíte tento první obrázek, zjistíte, že pokojně stojím na zastávce, byť ne úplně těsně u obrubníku, přesto ale tak blízko, aby kolem mě šlo projíždět.

Cestující už byli nastoupeni, když se ozvala rána...

Každopádně vyšetření nehody bylo relativně rychlé, druhý vůz policie to jistil :-)
 V této jízdě to však nebylo vše. Policie si preventivně moji jízdu kontrolovala až do vesničky Mill Peak a tam se na mě opět začaly lepit nákladní automobily, jak jsem si stěžoval už v příspěvku OMSI: Vláček náklaďáků
To jsem ještě netušil, že než se mi podaří nahoře ve vesnici naložit cestující a sjet dolů, navěsí se za mě další dva náklaďáky.

Tato série obrázků je z 20. prosince, od té doby jsem nezaznamenal více jak dva nákladní vozy za sebou v těchto místech...