Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 1. ledna 2013

Posilvetrovské ... cosi

Tak je to tu, další rok za námi a já mám tradiční splín po silvestru, který jsem prožil osamocen. [ důvod proč se tak stalo je na delší povídání mimo toto téma]. Pokus vylepšit si situaci sledováním televize absolutně nedopadl, po 18-té hodině jsem nenašel nic, co by mou pozornost a chtíč po inteligentním humoru udrželo déle jak pět minut, takže jsem skončil u rádia, které hrálo samé české písničky, trochu ťukal do počítače a tak nějak tichounce očekával, kolik podobných mi pošle novoroční přáníčko online. No, nepřišlo ani jediné, byť pár lidiček online chvílemi bylo. Samozřejmě, jsou lidé, od kterých bych to ani nečekal a kteří mi přáli už předem, ty do tohoto seznamu nepočítám ..

GLOSA: Silvestru kraluje Všechnopárty. Jinak byla zábava k uzívání

SMSek, které mi vloni málem strhaly vnitřní paměť, no, tak těch přišlo ...hm, ... celé dvě. Vlastně tři, neboť mi banka poslala konečnou sumu peněz na mém účtu po strhnutí všech (ne)možných poplatků.

A teď nastává ta pravá otázka - mám začít věřit na globální ekonomickou krizi, anebo je chyba ve mě? A když ve mě, tak jaká?