Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 5. května 2013

Мир не без добрых людей...

Мир не без добрых людей... [Svět není bez dobrých lidí]

Opak toho, co lze vidět z palubních kamer natočených na ruských cestách. Tady neuvidíte opilecké živočišné chování a nepochopitelné nehody, ale sérii dobrých skutků. Video je naprosto úžasné a nabíjí pozitivní energií, ukazuje totiž, že stále ještě existuje i tolik potřebná lidská solidarita, empatie a pochopení



Patřím mezi ty, kteří se ve skupině "Svět Androidu" na Google+ hlásí k tomu, že jim při sledování tohoto videa tekly z očí slzy, protože některé kousky se opravdu nevidí denně...

Jen je mi smutno z toho, že nějak nemám štěstí toto vidět v Čechách, zrovna včera jsem jel v místě kde se má jezdit 90km, jel jsem 105km uprostřed kolony vozidel (abych nedělal překážku v provozu) a pak mě přes dvojitou plnou čáru v úseku označeném tabulí "Úsek častých nehod" předjel jeden blbeček snad dvojstovkou, aby jen v úseku co jsem viděl dopředu udělal asi tři myšky, donutil protijedoucí auta jezdit příkopy ... :-(