Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 22. května 2013

Zbabělec z GŘ?

Dnes jsme na pobočkách A* a B* měli návštěvu z našeho GŘ (= generální ředitelství), mírně utajenou, takže jsem se o ní dozvěděl až včera. Prý: "Chceme vidět reálný provoz"

Už to je obrovský pokrok, protože v posledních letech nám tak ubírali lidi, až se naše práce pomalu ale jistě stávala neřešitelnou bez neúměrných přesčasů. A tak přijel nějaký muž a žena. Nejprve si poseděli v ředitelně a pak si obešli všechny naše provozy. Žena to vzdala někdy dopoledne, takže jsem ji ani neviděl...

Odpoledne jsem se na popud šéfky pobočky B* vydal do jisté nejmenované kanceláře na budově A*, kde jsem chlápka načapal u další z vedoucích. S tou mám vynikající vztahy a podařilo se mi se štěstím přijít v okamžiku určitého problému, kdy na uvítanou řekla: "No a tady Pelin vám může potvrdit, že to tak je"

V té chvíli nás chlap tvrdil, že v půl šesté večer musí nastoupit do autobusu (byly čtyři hodiny a autobusová zastávka od nás necelých pět minut chůze), a tak si v klidu vyposlechl mé argumenty, přislíbil, že se u mě ještě staví a šel si obhlédnout provoz na pobočce A*, konkrétně jej vedoucí hnala k nějakému problému.

Ke mě přišel v půl páté, začal jsem jej zahrnovat argumenty a ukázkami problémů s PC, abych se po deseti minutách (tj. 45 minut před odjezdem autobusu dle jeho původních slov) dozvěděl, že už se musí jít sbalit a jít na ten autobus. Já byl teprve v půlce vysvětlování všech těch hrůz, co se kolem našich počítačů děje...

... a právě proto si říkám, jestli fakt zbaběle utekl, anebo se v následujících dnech přeci jen dočkáme nějaké kladné reakce, či splnění slibů, které nám nedal, byť návrhy nám představil zajímavé.

To mi však odpoví až čas