Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 27. května 2013

Ještě že používám to růžové co mám v hlavě

Po celý zbytek dnešního dne přemýšlím nad tím, co se mi stalo v 16:55 - Přišel za mnou pán, jež se mi do telefonu představoval jako K* z České pojišťovny. Už jeho styl jednání v telefonu se mi nelíbil a tak jsem se pojistil tím, že jsem s ním chtěl jednat před svědky a jakoby náhodou v místech, kam směřovala kamera. Takový skok do temného kouta v okamžiku, kdy jsem jej na ni upozornil, že tam je, jsem v životě neviděl a jeho ochota vybalit jednu A4 kterou jsem měl podepsat značně povadla.

Samozřejmě, chvíli předtím se vytasil s vizitkou, kde žádná Česká pojišťovna uvedena nebyla, takže mi lhal, do telefonu mi nebyl schopen říci, jak se jmenuje ten produkt, co mi končí, ale věděl, že z toho dostanu určitou výplatu. Bohužel pro něj mi řekl i nesprávnou částku této výplaty, byť byl dost blízko a tuto částku řekl i před svědky.

Nechápu však to, že měl drzost mi zkoušet vyhrožovat, před kamerou, svědky..... Okamžitě jsem zavolal na linku pojišťovny a nechal si změnit likvidátora, a je mi jedno, ať už jím skutečně byl on, nebo se za něj vydával....


Každopádně je nejvyšší čas toho nechat a jít spát, snad po tomto zážitku usnu :-)

Žádné komentáře: