Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. července 2013

Já, já, jupi jupi já :-(

Pokud přichází na člověka údery ve trojici, děsím se toho, co bude za třetí příběh na téma arogance, či chcete-li - "jen já mám svou pravdu". Včerejší Manažerská arogance, aneb opět se mi zvedá tlak, je dnes následována tímto příběhem:

Neteřinka má problémy s prvními týdny těhotenství, otěhotní ... a pak to nedopadne, takže když si před 18 měsíci našla přítele, jež už měl malou pětiletou holčičku, o níž se začala starat, mohlo to chvilku vypadat, že se smířila se situací.

Holčička byla logopedicky docela zanedbaná, takže vyřizování logopeda, přípravné třídy, přítel sám byl po nějakém pracovním úraze s kolenem, takže nepracoval a neměl pořádně příjem, hrozilo, že mu holčičku odeberou soudy či sociálka, neboť o ni matka začala bojovat (možná jen proto, aby ho pořádně vytočila...).

Do jejich rodiny se zainvestovalo - výměna bytu za větší, hodný strejda (čti: JÁ) jim půjčil na vyrovnání cen bytů, nábytek, ale i notebook, proběhla jednání se sociálkou....

Když se situace uklidnila, nastal čas zkusit mít vlastní dítě, ale naše rodina současně šila do onoho přítele, neb nás zajímalo nač čeká, proč nejde na operaci, kdy má termín, když se bojí provinční nemocnice, proč se nenechá objednat jinde. Začal jsem mít dojem, že hraje na důchod, či doživotní rentu za pracovní úraz, což se mi přestlo líbil a jednoznačně si řekl o urychlení splacení půjčky.

Najednou byl (údajně?) objednaný v krajské nemocnici, najednou byla operace nedoporučená, najednou mohl jít do práce. A přišel pokus o první dítě. Opět se nepovedlo.

To už bylo značně podezřelé a neteř změnila gynekologa za jednoho věhlasného, který málem omdlel, když "to" viděl a slyšel vše potřebné okolo, takže jí začal léčit. Tak uběhlo třičtvrtě roku, opět pokus o dítě a jako najust přišlo mimoděložní těhotenství, které se muselo samozřejmě ukončit.

Milý přítel prohlásil, že je situací demotivován, sbalil holčičku, komplet vybavení pokojíku spolu s nějakým dalším vybavením,a včera odpoledne už nepřišli domů (holčička s družiny). Neteř to samozřejmě věděla a podle všeho to už pár dnů řešili, my to víme ode dneška.

Takže když to shrnu, tak oznámený důvod odchodu je "demotivace a ztráta šťávy z důvodu nepovedeného těhotenství", teď, když neteřinka potřebuje trochu psychické podpory, tak ji mít nebude...

PS: Může být pravdivá hláška od jejího (nyní již bývalého) přítele, že se za měsíc/dva možná s prosíkem vrátí, pokud pochopí že pochybil?

3 komentáře:

Magog řekl(a)...

Koukám, že si užíváte v rodině pěkné radovánky. Skoro lepší, než v naší rodince :-)

Mimochodem, pokud se ten pán vrátí, chceš ho nechat přijít? Chce ho nechat přijít ona tvoje příbuzná?

Pelin řekl(a)...

čoveče, já fakt nevím, je to dost čerstvé a já sám teprve sčítám škody, jak materiální, tak duševní. Respektive po dnešní návětěvě přímo u neteřinky bych už mohl mít prakticky sečteno :-(

Pokud by se dotyčný pán vrátil ve slibovaném termínu, byl bych právě kvůli němu samotnému dost proti, ale té malé holčiny je mi líto...

Magog řekl(a)...

Ano, o tom tak trochu mluvím. Vlastně je otázka, co je pro ni teď nejlepší. Nebo možná lépe říci nejméně špatné. Skoro se mi chce říct, že v tomto případě jde o sysnonyma.