Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 14. března 2015

Dozvuky dnešního ranního příspěvku

Je 23:04, když začínám psát tento příspěvek, neboť opět nespím a potřebuji tak nějak doplnit ranní příspěvek (jež ale byl ve skutečnosti zveřejněn později, neboť jsem ráno blbě kliknul a příspěvek se nezveřejnil)

V onom příspěvku je vidět, že jsem ho nepsal v úplné duševní pohodě, protože v něm chybí slova ve větách, překlepy ve větší míře, apod.

Dnes odpoledne jsem jel na sezení s přáteli do jedné "vísky" a vezl kamaráda. Bylo vidět že jsem byl stále nějak mimo, protože jsem jeden kruhový objezd, kde jsem měl odbočit, projel jiným směrem a nebyl jsem s to si tu chybu uvědomit.

Ani hraní her na hrdiny mi dnes nepřineslo to pravé potěšení, neboť jsem nebyl schopen zahájit s jedním démonem vyjednávání tak, aby dopadlo dobře a pak jsem vystřihl další chybu, která mojí postavu téměř stála život (matematicky přesně o jednu jedinou jedničku)