Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 18. března 2015

Rozladěná tykadla

Dnes mám zhruba tak od 15:30 totálně rozladěná tykadla, což se dnes večer projevilo až tak, že jsem nesoustředěný při hraní simulátoru autobusů OMSI, díky čemuž mám nejenom pošašené hlášení zastávek (když už se mi ji konečně podaří vyhlásit, tak je to nějaká zastávka, kde jsem už dávno byl), ale o i mnoho set procent zvýšený počet havárií, o nadávkách cestujících nemluvě. Ještě že dneska nadávali německy a já jim nerozuměl :-)

Celé to totiž začlo a skončilo pouze jednou větou, kterou mi řekla jistá kolegyně spolu s další kolegyní, jež patří do stejného oddělení jako "nanynka", o níž jsem psal v sobotu (Moudro dne, které se hodí na včerejší/páteční ... cosi ...) a jež zněla přibližně takto(*): "Pane Peline, můžete nám říct, čím jsme vám konkrétně my dvě ublížily?"

Nechal jsem si to vyložit, načež jsem pochopil, že pomluvy se šíří i mezi pobočkami přímo děsivou rychlostí a bohužel jsem byl nucen i konstatovat, že už jsem slyšel třetí verzi toho, co jsem údajně v ředitelně prohlásil. A zřejmě z toho jsem mimo asi nejvíce. Štve mi to, ale obávám se, že mě nenapadá způsob, jak efektivně zakročit.

Každopádně byla chvíle času to na konci směny to s nimi probrat, a já pochopil, že některé věci mohly být jinak.