Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 9. července 2015

Dlouho tu nic (naživo) nebylo...

Dlouho tu nic "naživo" nebylo a díky prázdninám ani moc nepřibude, tedy alespoň doufám, protože jak jsem byl upozorněn, mé zápisky ze života bývají vyprávěny pesimisticky či dokonce negativisticky a je prý jedno, jestli píšu o očekáváních, nebo o tom, co jsem prožil.. A kdyby měly přibývat jen takovéto zápisky, tak snad raději žádné...

Otázkou je, jestli si některé věci přímo nepřivolám...

A nejenom proto jsem se předevčírem podíval do blogu abych zjistil, že ze začátku června mám v kameře záznamy z akce spolku (jehož jméno se zde nevyslovuje), které mi tak trochu ovlivnil i jeden(?) astrální sen z tohoto místa. Udělal jsem z toho proto jeden lehce provokativní sestřih o tom, co se tam dělo a pak ... jsem se naposledy podíval i na kusy videa, které jsem chtěl nebo mohl použít i na popis svého snu .. abych je pak bez milosti smazal...

A tohleto nechutenství dělat si záznamy a žít nějak pozitivně svůj život mě pronásledovalo od začátku července až do dnešního večera, kdy jsem si pořídil celkem tři záznamy ze tří různých her, které hrávám a měl jsem dojem, že bych je mohl zveřejnit i s nějakým komentářem....

No a samozřejmě, zrovna prostřední záznam mi vyšel tak, že se nad sebou zamýšlím až tak, jestli jsem infantilní, když hraju hru, kde je tématem úkolu zahnat slepice a prasata na dvorek. V tomto směru se mi tedy nedařilo...

Zkusil jsem i dohnat nějaké restíky v práci pro spolek ... ale tam visím na tom, že mi jedna z prací byla zkritizována ve stylu "máš to špatně", ale už třetí den čekám na slíbenou zprávičku na téma "co máš špatně". Nyní mi přišla na facebooku zprávička, že se dotyčná omlouvá, ale email stále nikde... Naštěstí druhý restík mi přinesl větší uspokojení...

Pracovní strachy a stresy měl rozřešit dnešní výlet na pobočku, kde sídlí můj šéf - měla proběhnout porada a školení - klidu mi přidala pro dobu blízkou, ale pro dobu vzdálenou dva roky mi jistotu a klid nepřidala....