Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 11. července 2015

Zdvojené moudro dne

Až příliš mnoho z nás nežije svoje sny,
protože žije svoje strachy.

Tak toto moudro se mi povedlo 2x za sebou (nyní již tedy potřetí - 2. června, 7. července a dnes) zveřejnit, což čtenářky a současně kamarádky tohoto blogu zaznamenaly. A protože jsem se s jednou z nich setkal v pátek (včera) na kafi, byl jsem na to upozorněn na živo i s kontrolní otázkou, jestli se něco neděje, protože jsem celý týden na telefonickou a emailovou komunikaci neodpovídal příliš nadšeně, unaveně, smutně a možná i sklesle...

O několika důvodech proč jsem byl až takový ne zcela pozitivní jsem psal předevčírem a proto mi zbývalo pro kamarádku a i pro blog vysvětlit ono zdvojení.

Vyhrkl jsem, že o tom zdvojení nevím, že není úmyslné a že jsem asi trpěl sklerózou, protože si to zdvojení neuvědomuji. Ba co víc jsem to zdvojení zkoušel hledat už dříve (jsouce na něj upozorněn, ale bez detailů) a nenašel jsem ho... Bylo to i pro mě překvapením že je to právě tento příspěvek....

Kamarádka z toho usoudila, že to asi je fakt náhoda či přehlédnutí, ale už i při hovoru s ní jsem upozornil, že to může být podvědomá reakce a že jsem to vlastně mohl chtít zdvojit.

Teď večer si zkouším procházet veškeré dění od prvního zveřejnění až po dnešek.

První zveřejnění je jasné - to jsem prostě toto moudro našel napsané na facebooku u jednoho svého kamaráda, který to odněkud nasdílel. A protože své sny řeším (a sny kamarádů a kamarádek, kteří toto chtějí řešit), tak mě napadlo to vypsat i sem na blog.

Napodruhé jsem tedy musel opět na facebooku ono moudro číst znovu, což by ale znamenalo, že jsem v jednom dni měl náladu pod psa, že jsem znovu zabloudil do historie, kde to moudro bylo a neuvědomil si, že toto moudro již na blogu mám.....

Toto vysvětlení zní mým uším velmi pravděpodobně, že bych mu klidně mohl dát 100% pravděpodobnosti, ale musím současně uznat, že spodní hranice této pravděpodobnosti může být nejvýše na nějakých 90%,  protože pocitově cítím, že tam muselo být i něco dalšího. Otázkou je, co by to mělo být. Na to jsem totiž nepřišel...

Určité indicie jsou, jako pobočka "F" a její malá vedoucí. plus další věcičky popsané předevčírem....