Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 22. července 2015

Včerejší pátek třináctého (ač to bylo úterý 21.7.)

Mám-li popsat včerejších 24 hodin, pak musím říci, že jsem si od Osudu nenabral moc dobré karty, a podobně se dařilo i mému kolegovi.

Kratičce po půlnoci se mi zakousl hardisk na mém počítači. Novém počítači, starém necelý půlrok...

K závadě, která se projevovala tím, že občas při zapnutí se nestihl probudit hardisk včas a počítač jej bral za odpojený se přidal problém, který kolega nazval "blekotající příšera", kdy disk nedokázal najít určitá data. Opravný mechanismus sice při novém spuštění dokázal tohle jakž takž srovnat, ale bohužel, jednou prostě to ten mechanismus už nezvládne...

Ráno jsem měl původně jet na pobočky, ale kolega mě požádal, abych to opozdil, neboť potřebuje jít k zubaři. Já potřeboval k doktorovi jít také (až do úterka měl mimořádnou dovolenou a já potřeboval potvrdit jeden formulář) a když pak přišlo oznámení, že se jeden technik objeví po obědě a další oznámení že kolega bude mít odpoledne v bytě dělníky. Tím pádem bylo jasné, že "výlet" na pobočky se konat nemůže.

Kolega k ránu k zubařovi nešel a ani odpoledne nespěchal domů, takže padly dva důvody, a konečně technici přijeli o 3 hodiny dříve a kolega je stihl vyřídit beze mě, takže padl i důvod třetí. A proto jsem dnes smutný, protože nikdo nedodržuje termíny.

Docela mě to vzalo, protože jsem kvůli tomu zrušil nejenom onen zmiňovaný "výlet", ale i následný soukromý program, čímž jsem zklamal kamarádku a přišel o něco hezkého v tomto podivuhodném dni.

Ale ani kolegovi se nedařilo, protože při příchodu s techniky do serverovny zjistil, že hned několik serverů hlásí poruchu a i zde odešel disk. Pak se také pokoušel zjišťovat důvod nefunkčnosti mého hardisku (shodou okolností daný hardisk původně kupoval on) a v jednu chvíli zajásal, že prý to dělal kabel, který vyměnil a preventivně všechna má data překopíroval jinam. Tedy nechal přelít a pak šel domů...

Přišel jsem ke svému PC a hardiskem asi o 60 minut později, ale opět jsem viděl, že porucha nastala znovu. Blbnul jsem s tím včera a začnu znovu ještě dnes po dopsání tohoto zápisu. Aktuálně se to totiž chová tak, že HW je v pořádku, ale SW ne. Čili pokud dnes nic neuchodím, tak jdu zítra pro nový hardisk do krámu...

Speciálním zážitkem bylo u doktora čekání v čekárně, kdy 70-ti letá paní vzala svoji maminku na její prání právě k lékaři kvůli nějaké akutní věci. Jenže museli čekat jako ostatní, což se ukázal jako problém, protože najednou ten problém nebyl akutní a stará paní chtěla domů. Dost tvrdohlavě, musím říct, ale její dcera byla tvrdohlavější, což si obě dvě nahlas vyčítaly. Jedním z důvodů bylo zřejmě to, že někoho třetího měli "dole" v autě. Pak zkusily předběhnout mě, ale já byl ještě tvrdohlavější a sestřička mě podpořila...