Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 11. ledna 2016

hra Ingress, den třetí

Je neděle večer a mě bolejí nožičky :-)

Aplikace Ingress mi počítá kilometry, které jsem nachodil (lze lehce podvádět, pokud bych jel autem nejvíce 14 km za hodinu, mám jich teď už 12  [update: ve středu 13.ledna večer už 22km] a něco málo bodů jsem už získal, ba i ten třetí level přeskočil.

Osobně jsem překvapen, že jsem se tak vybičoval k té chůzi, v té jsem si tak nevěřil. Ano, chodíval jsem do lesa v blízkosti mého domu, kratší tratě, ale v dost kopcovitém terénu, takže se to teoreticky vyrovnává. Jenže jsem nechodil denně, teď ale ano.

Každopádně jsem ve stavu, kdy jsem si ke hře Ingress musel najít stránky v češtině s tabulkami, co mohu na kterém levelu dosáhnout, protože se mi dnes několikrát nepovedlo propojit portály, ačkoliv bych přísahal, že jsem splnil všechny známé podmínky napsané v nápovědě Ingress a na stránkách Ingress mánia. Ale něco je prostě špatně...

Také začínám přemýšlet, kam až se hrou Ingress chci zajít. Dnes jsem v čase před skončení pobožnosti, na kterou šla mamka do kostela (směrem do kostela jezdí mamka s kamarádkami autobusem, zpět je vozím já), objel tři body na vzdáleném místě. Na videu Youtube jsem sledoval, jak kdosi zorganizoval výlet a udělal "pole" přes Atlantský oceán (to já ještě nemohu - měl jsem do dnešního rána dosah 625 metrů) což je slušný "masakr". Kamaráda Z* pro změnu nevidím večer u počítače, ale tam tuším i jiný důvod. A lepší...