Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 3. ledna 2016

Silvestr 2015 v mém podání

A je to tu zas, sedím sám u počítače, pouštím si muziku typu dream, ambient - no prostě alternativní, či koukám na videjka, rolety stažené už bůhvíkolik hodin...
Zdroj: můj příspěvek ze silvestra 2014, jež jsem napsal o silvestra 2014 o silvestru 2014 :-)

A bylo to tu zas, opět jsem po 21 hodině večerní seděl sám u počítače, pouštěl si muziku, leč tentokrát to byla "Hitparáda Rádia 1". Avšak nezměnil jsem se, na Rádiu 1 skutečně nehrají mainstream. Videjka jsem pro změnu vyměnil za hraní v autobusovém simulátoru OMSI, kde jsem objevil jednu klidnou a rychlou linku jedoucí část cesty po silnici dálničního typu. Leč jedna stálice zůstala - rolety jsem měl stažené už dost dlouho předtím, letos šly dolů už v 18 hodin....

Samozřejmě jsem se přesně o půlnoci lekl, když první macatá petarda mi bouchla pod okny (poněkud znavený soused si spletl směr odpalu), načež mi v simulátoru po dlouhé době naskočil nápis CRASH, tedy havárie...

Tímhle slovem bych mohl popsat i své dopolední pracovní výtvory, neboť se mi nedařilo dohnat nedodělky, respektive všechny nedodělky. Už den před silvestrem jsem dodělával kdeco, co bylo potřeba udělat, avšak na silvestra na mě vybylo to nejhorší. Mám docela zlost, protože mi poslední dobou přijde, že Microsoft dělá ze správců počítačů  klikače, protože nám postupně s každou novou verzí strká klacky pod nohy a logon skripty jsou čím dál tím více nefunkční, A naopak se objevují ve správci políčka, kde se to, co nejde skriptem, dá naklikat...

Každopádně mě kamarád A*N* vytáhl spolu s kolegou Z* na pivko a já tam - jak je mojí tradicí posledních dní - po psychickém vyčerpání chvilkama usínal. Kluci si toho samozřejmě všimli a pro mě je to varování - prostě budu muset chodit spát včas a těmto stavům se vyhnout.

Tak, to byl můj letošní silvestr...