Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 15. ledna 2016

Shrnutí uplynulého (pracovního) týdne (2.)

Tentokrát jej píšu už v pátek a čas svítící u tohoto příspěvku je shodný s tím, kdy jsem jej začal psát.

Kamarádku I* vůbec nepotěším - vedle mi svítí notebook, jež je připojen do práce. Naštěstí je už asi hodinku hotovo, ale nějak nemám sílu ho vypnout. Ano tak dopadá upgrade jednoho našeho systému slíbeny na čtvrteční odpoledne, jež přišel ve čtvrtek v noci, tudíž jsem všechny operace musel dělat dnes, tedy v pátek. A samozřejmě až poté, co poslední kolega používající onen systém odešel domů

Jinak mám dojem, že mi hrabe, protože jsem dnes odpoledne vstoupil do své kanceláře s jedním vyplněným papírem, pak proběhla uklízečka a papír není. Jenže uklizečka kolem mého stolu jít nemohla, protože jsem svůj stůl hájil tělem. Tak kdo mi sakra ten papír snědl?? Dneska odpoledne jsem vůbec neustále něco hledal, ostatně prto jsem šel raději domů.

K dalším hledaným věcem patří i sluchátka k mému novému telefonu - prostě nejsou. A to si je nasazuji jen na cestu z domova do práce, tudíž by měly být na jednom ze dvou míst. Ale prostě nejsou...

Skutečně už potřebuji dovolenou, anebo...