Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 5. června 2016

Pracovní vikend

Shrnutí jednoho pracovního víkendu, jednoho pracovníka...

Začít musím od pátečního rána, kdy jsem se probral do situace, že jsem měl sedm hodin na to si zabalit, což se mi povedlo, i mimo jiné proto, že jsem měl vybitý služební mobil. A protože všichni mí kolegové v práci měli být, tak jsem se ani moc nevzrušoval. 

Sice jsem věděl kam mám jet na schůzi spolku, jehož jméno se zde na blogu nevyslovuje, i správné datum znal, jen se mi docela špatně odhadovalo, kdy odjet. A tak jsem to zkusil odhadem podle loňska, i když tehdy jsem jel vlakem.  Napočítal jsem si to hezky, a bylo by mi to bývalo i vyšlo, kdyby se kolegovi, jež přebíral ono zařízení, kde se schůze konaly, nepovedl zásek ve vesnickém supermarketu, kdy stál v dlouhé, leč špatné frontě, takže se trošku zpozdil a já seděl na spacáku na trávě.

V pátek už moc lidí nepřijelo a ani se nic moc nedělo, trošku jsme se s kolegy popichovali u ohně (a jeho zakládání), takže pohoda klídek. Ani jsem nebyl moc přemlouván na žádné vedoucí funkce.

Tedy abych nekecal - objevila se dvojice cyklistů a děsně se divila, že další dvojice cyklistů, jež z Prahy vyrazila o 2 hodiny dříve před nimi, tu ještě není. Protože to byla dvojice, jež organizovala loňskou celotáborovou hru, tak jsme je odhadli na hospodu. Leč chyba lávky, přijeli po půlnoci, ztahaní, protože zbloudili (nemaje kompasu) a pak je občané ve vískách a vesnicích nebyli schopni nasměřovat správně. Což když vám udělá chatař dvě křižovatky a cca 800 metrů před cílem... :-(

Mimochodem - když zahledáte v mých loňských zápiscích, tak zjistíte, jak jsme se celotáborové hry v provedení těchto dvou jedinců obávali. Někteří optimisté tehdy říkali, že už to nemůže být horší. Tak vážení přátelé - může :-( Tohle se mi těžko popisuje, ale nedělní email od hlavní vedoucí tábora "celotáborovka - co je třeba dodělat" hovoří za vše.

Sobota a první schůze (spolková schůze)  dopadla očekávatelně - přečetly se povinné zprávy, odvolilo se a byl konec. Zajímavé byly asi jen ty volby a to jak pro mě - vyráběl jsem volební lístky - tak i výsledkově. Do výboru nebyl zvolen kluk, který tam v minulém období udělal dost práce, do revizní komise nebyl  zvolen jediný dobrovolník, který se jako jediný včas do voleb přihlásil.

Poté se to celé "zvrhlo".  Pár lidí se ozvalo, že musí odjet, protože ..... a tak druhá ze schůzí (táborová) začala okamžitě po té první. Přednesl se referát od oněch lidí a došlo k přerušení na oběd. To se ukázalo jako největší kámen úrazu, protože ten nebyl dopředu domluven, takže se v okolí hledala hospoda, kde a) vaří a kde za b) uvaří rychle pro tolik lidí. Tušíc jak to dopadne jsem si vzal klíče od zařízení na krk a ujal se role hlídače a dobře 4 hodiny se slunil. Tím jsem ušetřil cca 10km chůze v horku... Po návratu všech se rozeběhla část schůze zvaná "draft", které se účastnila určitá část vedoucích, druhá část pak měla dělat část "animo+celotáborovka". Byli jsme tam tři a z logiky věci jsme úsek "kdo zajišťuje co" vůbec nedělali...

Tím schůze skončila a já odjel domů, kde jsem si v neděli chtěl připadat užitečnější, byť díky tomu, že pršelo, jsem na zahradě nakonec neudělal nic.